Assalammualaikum semua dan selamat sejahtera :) selamat datang ~ hope this blog bring goods to all readers .. enjoy reading :)

Monday 8 September 2014

precious air ^^~

     Udara.Alhamdulillah.Tika ini,aku bertemankan sebuah meja dibawah sinaran cahaya lampu yang menerangi ruangan ini. Sesaat yang lalu,aku tetiba berada dalam situasi ini apabila aku memikirkan tentang pokok + udara ..hehe..Bila aku memikirkan tumbuhan hijau dengan udara yang bertiupan dengan begitu sepoii...aku terasa seperti berada dalam deja vu..aiseh..Truly,aku pernah rasa perasaan tu masa aku kat asrama,sekolah.Its awesome! Ia buat  aku fikir betapa beruntungnya aku dapat menikmati yang Allah berikan.

     Angin/udara sesuatu yang tak dapat dilihat tapi dapat dirasa.And thats feeling is like a miracle..hehe..adakah itu hanya fantasi semata?aku x pastii..tapi yang pasti aku mahu dalam situasi itu sekali lagi.Cuba korang pejam mata bayangkan suatu tempat yang indah penuh dengan tumbuhan-tumbuhan hijau.Korang berada dibawah pohon yang besar,ditemani angin yang sepoi2 bahasa,fresh,rasa indah,bahagia menelusuri hati anda.Thats amazing ! Iwish i get the moment back.I love green.

No comments:

Post a Comment