Assalammualaikum semua dan selamat sejahtera :) selamat datang ~ hope this blog bring goods to all readers .. enjoy reading :)

Wednesday 21 January 2015

Cuti Sem #1

                                                                                   




Assalammualaikum..lama x post kat blog kesayangan nim..Sekarang dah masuk cuti sem yang first..dgr2 dpt result time cuti ni..hope ok la. :)
Masuk hari ni dah 5 hari aku official kat umahh..hehew
Saat kapal mendarat di airpot kk..aku senyum je..bhgia rasanya hati bila angin bayu bertiup..rindu sangat kat sabah..cuak gak sbb time penerbangan dia kata cuaca tak elok..huhu..berdebar rasa..

Sekarang kat umah ak asyik makan je..hahaha...suka sangat mkn sayur ...hehe..
gemuk tu comel..haha ,tetibe..
For sem 1 ni..bnyk sgt benda baru aku belajar..jumpa ramai orang ..hurm..ckp sal orang ni...haihh susah nk ckp..bnyk ragam dan perangai orang yang x pernah aku jumpa..tp korang tw x..itulaa orang2 yang memberikan aku peluang tuk merasa bagaimana kehidupan ni sebenarnya..perangai korang la yang menyebabkan aku semakin matang..semua peristiwa tu adalah proses kehidupan kan..

Hurmmm...cuti ni nk bwt apa ea?aku xda idea ni..hahax..ada suggestion??hehex..asyik masak makan ..hahax..k study lg ok?hehe..
kemarin jalan ngan elen..elen study kat pahang ..cuti ni dia bawa balik kwn dia org klang ..sian gak sbb x tw nk bawa jalan kemana..haritu kitorg jalan kat 1B..jalan2 je..ada gak dorg beli..aku plak beli barang dapur >.< hahax..
xpa ya..nt aku bawa jalan g kk pula..(x janji ar :p)

Tuk sapa2 yang cuti sekarang..happy holidayyy semua...lagi2 tuk mereka2 yang org sabah tp study kat luar sabah..mesti korang rindu sabah kan...muahaha..good luck semua tuk result nt.
La'alannajahma'ana :)







No comments:

Post a Comment