Assalammualaikum semua dan selamat sejahtera :) selamat datang ~ hope this blog bring goods to all readers .. enjoy reading :)

Saturday 30 April 2016

Buatmu Sahabatku Nor Animah Binti Saineh




Nor Animah Binti Saineh ( 1995-2016)

Di kala semua kelam,
Kau datang dengan senyuman,
Menyinari hari yang suram,
Dengan canda dan gurauan.

Animah,
Aku mengenali kau masa kita di form 1 ..aku masih ingat lagi waktu tu 
dibilik ko dengan lala..Masa tu aku bukan friendly mana pun tp aku classmate lala kan..hehe..
hurmmmmmmm......
Masa pun berlalu dengan pantas,aku dh makin kenal dengan kau..kita share story suka duka lg2 kalau ada miedaa..hahaax..kalau dirumah sukan kita la tu kan yg paling nda mo berkawad?hahaha..

Animah..you know what?? You have so much talent,creative and have such a brave and kind heart :)

Masa berlalu dan berlalu...
    aku masuk matrik kau masuk form 6 ..lost ctct .
    Aku hanya dengar cerita dari kau dari kawan-kawan kita..aku dengar kau sakit teruk :(

But, suatu hari kau datang mesej aku time cuti sem..masa tu aku dh msuk u dah..tw takk? masa ko mesej aku tu la ,aku excited sangat x thu knp..lama kot x jumpa ko..i miss you badly.

Masa kita keluar jalan-jalan di 1Borneo ,kita kluar bertiga..aku ko dgn bb ..ingat lagi weiii aku masa tuuu..kita main game suma ..jalan2 ..ko bawa aku jumpa daya ..Masa tu aku rasa ko la kwn yg x pernah lupa ngn kwn2..dan kita kluar 3 minggu berturut-turut setiap sabtu atau ahad :) kdg2 kita berdua ja g dating :)

Tapi...aku betul2 nda sangka itu hari terakhir kita jumpa..memandangkan aku study jauhh..huhu
Aku dapat tahuu ko sakit balik dari ika..masa tu aku jalan ngn ika..ika ckp ko msuk ICU dah dua minggu..aku terkjut wehh tp dlm masa yg sama aku harap ko akan ok..tp

Aku dapat khbr esoknya ko dh meninggal :(
Aku speechless .huhu

Animah,aku nak ucapkan terima kasih buat segalanya..Pengenalan singkat kita ni bermakna bagi aku ..Aku harap kau selalu berada dalam rahmatNya kat sana.

Thank You Sahabat,kau sentiasa di Hati aku .

Al-Fatihah.





No comments:

Post a Comment